FANDOM

Adamaï

Adamaï.jpg

Nazwa francuska Adamaï
Seria 1
Numer odcinka 15
Data ukazania - Polska 08.08.2010
Poprzedni Wyspa Moon'a
Następny Eliacube

Adamaï - jest to piętnasty odcinek pierwszej serii Wakfu.

Opis

Yugo, Ruel i Grufon.png

Statek atakowany przez stwora

Młodzi bohaterowie zbliżają się do wyspy Oma, jednak w niespodziewanym momencie ich statek zostaje zaatakowany przez gigantycznego, czarnego kalmara, który swoimi mackami niszczy statek. Bohaterom udaje się ujść z życiem, a fale morskie wyrzucają ich na brzeg wyspy, jednak Yugo zostaje oddzielony od reszty drużyny. Rubilax, umieszczony na dece, pływającej po wodzie, próbuje dobudzić nieprzytomnego Miśka, kiedy Iop odzyskuje przytomność, karc Shushu za jego słowa. Nagle Percedal słyszy jak woła go zaniepokojona Amalia. Młody Iop biegnie do niej, gdy dociera na miejsce, widzi nieprzytomną Evangelinę, zmartwiona księżniczka, mówi Miśkowi, że Cra nie oddycha. Wtedy Sadlygrove stwierdza, że musi zrobić Evie metodę "usta-usta". Po czym zbliża się ustami do Cra, ta jednak w porę odzyskuje przytomność i podstawia Miśkowi małą kałamarnicę do pocałowania.

Na wyspie Oma.jpg

Iop, Cra i Amalia budzą Ruela

Kiedy już Eva, Misiek i Amalia są na nogach, Iop znajduje złotą szuflę Ruela, jednak samego właściciela nie ma przy niej. Po chwili Amalia zauważ nogi Enutrofa wystające z beczki. Okazuje się że Ruel tak na prawdę po prostu śpi. Następnie idą do niego, chcąc obudzić śpiącego Ruela, Misiek uderza kilka razy w tył beczki, jednak to nie przynosi oczekiwanego efektu. Amalia znajduje inny sposób, aby stary Enutrof ocknął się. Na cały głos mówi, iż znalazła mnóstwo guldenów i dziwi się, gdzie się podział Stroud. Na sam dźwięk słowa "gulden", Ruel wychodzi z beczki i natychmiast wypytuje gdzie są guldeny. Kiedy orientuje się, że to była tylko podpucha złości się na całą resztę. W tym samym czasie Yugo, będąc z dala od przyjaciół na swoje drodze napotyka pewnego chłopca. Młody nieznajomy przedstawia się Eliatropowi mówiąc mu, że nazywa się Adamai, gdy Yugo prosi go, aby powiedział mu gdzie znajdzie rodzinę, ten wyzywa go na pojedynek.

Występujące postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki