FANDOM

Adamai

Adamai 1.jpg

Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Rasa Smok
Wiek 12 lat
Rodzina Yugo (Brat)
Lud Eliatropów (Lud)
Przynależność Lud Eliatropów
Umiejętność Zmiana kształtu
Cel Odnaleźć Eliatropów
Kolor oczu Czarny
Odcinek Adamaï
Głos aktora Polskiego Beata Wyrąbkiewicz
Głos aktora Francuskiego Dorothée Pousséo

Adamai jest małym smokiem i bratem Yugo. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Adamaï na wyspie Oma. Od rozstania z bratem wychowywany był przez Grugaloragana, starszego smoka.

Wygląd

Adamai jest małym smokiem o białej barwie. Jego usta, obramówki przy oczach oraz brzuch są ciemnoniebieskie. Posiada również brązowe rogi i mały pojedynczy kolec wystający po środku jego głowy, tego samego koloru są również jego pazury u nóg i rąk. Jak każdy smok posiada również biały ogon.

Charakter

Adamai to pewny siebie, przyjacielski i wierny swoim towarzyszom smok. Czasem jednak musi podejmować pewne decyzje za niego i swojego brata. Kiedy jednak trzeba potrafi pokazać prawdziwą siłę jaką dysponuje smok.

Historia

Adamai i Yugo.jpg

Łowcy przygód

Adamai był jednym z sześciu pierwszych smoków, które pojawiły się na planecie wraz z Eliatropami. Młody smok wraz ze swoim bratem Yugo kochał przygody, byli wiecznymi poszukiwaczami przygód. Podczas wojny z Mekazmami wytrwale w niej uczestniczy, jednak później opuszcza planetę wraz z pozostałymi i udaje się w Krosmos. Po przybyciu na nowa Ziemie, znów spędza czas ze swoim bratem. Gdy znów rozpętuje się walka z Orgonaxem, Adamai i Yugo niszczą najeźdźce,jednakże ofiara z Wakfu jaką ponieśli była ogromna przez co ich dofus musiał regenerować się przez 1000 lat.

Fabuła

Seria pierwsza

Seria druga

Umiejętności

Adamai potrafi zmieniać formę.

Odniesienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki