Fandom

Wakfu Wiki

Amalia Sheran Sharm

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Amalia Sheran Sharm

Amalia.jpg

Płeć Kobieta.png Kobieta
Rasa Lud Sadidy
Miejsce urodzenia Sadida
Wiek 13
Rodzina Armand (starszy brat)
Król Sadidy (ojciec)
Królowa Sadidy (matka, nie żyje)

Yugo (poźniej chłopak)

Przynależność Królestwo Sadidy
Bractwo Tofu
Umiejętność Rozmowa z roślinami
Broń Rośliny
Cel Przygoda
Pomóc Yugo
Wyjątkowa cecha Władanie mocą Drzewa Życia.
Kolor oczu Brązowy
Kolor włosów Zielony
Odcinek Dziecię mgieł
Głos aktora Polskiego Joanna Pach
Głos aktora Francuskiego Adeline Chetail

Amalia Sheran Sharm - jest księżniczką Królestwa Sadidy, po śmierci matki ucieka z królestwa wraz ze swoją bliską przyjaciółką i ochroniarzem Evangeliną, aby przeżyć przygodę.

Wygląd

Amalia 2.jpg

Amalia

Amalia to średniego wzrostu dziewczyna o ciemnej karnacji, zielonych włosach i brązowych oczach. W pierwszej serii, podczas wyprawy z przyjaciółmi oraz walki z Noxem, jest ona ubrana w bladożółtą bluzkę bez ramiączek i zieloną, krótką spódniczkę, tuż przed stopami ma zielone tak jakby z liści ochraniacze, nie nosi butów. Na głowie ma przepaskę, do której po lewej stronie jest przymocowany duży żółty kwiat. W drugiej serii jako księżniczka nosi strój podobny do sukni swojej matki.

Charakter

Amalia jako księżniczka jest dość arogancka, uważa, że wszystko jej wolno, kiedy jednak poznaje Yugo po części zmienia się na bardziej łagodną osobę. Mówi otwarcie to co myśli i w niektórych przypadkach boi się o swoich przyjaciół. W II części Wakfu Amalia miewa częste wybuchy złości, które zazwyczaj kierowane są w stronę Ruela oraz Percedala. Choć nie jest totalną wegetarianką, preferuje potrawy nie wymagające zabijania "słodkich" zwierzątek.

Historia

Niewiele wiemy o przeszłości Amalii, jednak ze snów jej i Evangeliny  wynika, że była bardzo silnie emocjonalnie związana ze swoją matką i nie lubiła swojego starszego brata Armanda. Od dziecka zna Evangelinę, która jest jej ochroniarzem, a także przyjaciółką. Tuż przed rozpoczęciem się serii jak się dowiadujemy ze wspomnień ojca księżniczki, Amalia ucieka wraz z Evą z Sadidy, aby przeżyć niezwykłą przygodę.

Fabuła

Seria pierwsza

Seria druga

Umiejętności

  • Władza nad naturą: Jako, iż Amalia pochodzi z rasy Ludu Sadidy, ma pełną kontrolę nad roślinami. Może używać ich różny sposób zarówno do obrony jak i ataku.
  • Drzewo Życia: Ze względu na swoje pochodzenie Amalia może zostać kontrolowana przez Drzewo, dzięki czemu może używać jego mocy.
  • Lalka: Amalia posiada specjalną lalkę, którą może użyć do walki, zarówno w ataku jak i do obrony. Dzięki nasionom, rzucanym przez Amalię, lalka może zwiększyć swój rozmiar.

Odniesienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki