Fandom

Wakfu Wiki

Baltazar

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Baltazar

Baltazar.jpg

Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Rasa Smok
Miejsce urodzenia Planeta Eliatropów
Rodzina Glip (brat, Eliatrop)
Przynależność Smoki
Eliatropowie
Umiejętność Zianie ogniem
Latanie
Broń Ogień
Cel Ochrona dzieci Eliatropów
Kolor włosów Biały
Odcinek Lud Eliatropa
Głos aktora Polskiego Jan Kulczycki

Baltazar - niewiele o nim wiemy, wiadomo że jest smoczym bratem Glipa i jednym z pierwszych smoków, które pojawiły się na planecie Eliatropów wraz z Eliatropami. Po raz pierwszy pojawia się w ostatnim odcinku II serii. Wraz z dziećmi Eliatropów przebywa w wymiarze, w którym czas się zatrzymał, jest opiekunem młodego pokolenia. Po wygranej walce Yugo z Qilbym, Baltazarowi zostaje przekazany Eliakub przez młodego króla.

Wygląd

Baltazar jest dorosłym smokiem w podeszłym wieku, jego ciało w połowie jest czerwona, a w połowie żółte, z jego nozdrzy wychodzą dwa czerwone włoski, które skierowane są w stronę jego twarzy. Całe ciało Baltazara przybiera biały kolor, wtedy gdy nie walczy, jego oczy są błękitne. Jak przystało na smoka, posiada również małe czerwone skrzydła oraz długi ogon, zaś jego "grzywa" jest biała.

Charakter

Baltaraz jest wyrozumiałym smokiem, który opiekuje się młodym ludem Elaitropów. Podczas zjawienia się Qilbyego, stary smok wykazuje niechęć oraz odrazę do Eliatropa co świadczy o tym jego próba atak, traci przy nim opanowanie. Względem Yugo jest otwarty, miły i spokojny, z rozwagą tłumaczy mu, iż jego decyzja względem Qilbyego była odpowiednia.

Historia

Glip w przeszłości.png

Glip i Baltazar uczą młode Eliatropy

Baltazar należał do pierwszych sześciu smoków, którzy pojawili się na planecie wraz z Eliatropami. Baltazar wraz ze swym bratem Glipem nauczał młode pokolenia Eliatrpów.[1] Kiedy wybuchła wielka wojna z Mekazmami wraz z pozostałymi opuszcza planetę i wyrusza w Krosmos. Kiedy przybył na Ziemię, znów ze swym bratem nauczał młody lud Eliatropa o ich umiejętnościach. Podczas kolejnej walki z Orgonaxem, został zamknięty wraz z młodymi Eliatropami w Wymiarze odciętym od Amakna.

Odniesienia

  1. Wakfu; sezon 2, Odcinek 6

Więcej z Fandomu

Losowa wiki