FANDOM

Bractwo Tofu.jpg

Bractwo Tofu

Bractwo Tofu - jest to bractwo stworzone w odcinku Bractwo Tofu, miało za zadanie przypominać jego członkom o wiążącej ich przyjaźni i wspólnym celu, jakim było pokonanie Noxa i uratowanie Królestwa Sadidy. Na znak przyjaźni każdy z członków dostał jedno niebieskie pióro z ogona Tofu Yugo Aza, aby ono przypominało mu o Bractwie, złożonej obietnicy oraz o przyjaciołach.

Historia

Pióro bractwa Tofu.jpg

Yugo z niebieskim piórem

Po przegranej walce Grugaloragana z Noxem i jego wiadomości o powrocie jego wakfu do dofusa, Yugo i jego przyjaciele postanowili rozdzielić się, aby wyruszyć w dwie odrębne drogi by móc pokonać Xelora i uratować Sadidę. Jednak przed rozpoczęciem swoich misji bohaterowie postanawiają nazwać swoją grupę, aby to przypominało im o ich misji. Z początku Misiek zaproponował, aby nazywali się "Misiek i spółka", Amalia wolała nazwę "Dzieci kwiatów", z tego powodu między przyjaciółmi wybuchła kłótnia. W tedy głos zabrał Adamai, który postanowił, że ich nazwa będzie nosiła tytuł "Bractwo Tofu". Po krótkim przemyśleniu cała reszta podzieliła jego zdanie, a młody smok sprawił, że z ogona małego Tofu Asa wyrosło sześć małych, niebieskich piórek, które każdy z nich dostało na pamiątkę Bractwa. W dalszych losach, gdy przyjaciele rozdzielili się pióro spełniło swój obowiązek, przypominając im o złożonej obietnicy, gdyż całe Bractwo stanęło razem do walki z Noxem w królestwie Sadidy.

Członkowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki