Fandom

Wakfu Wiki

Bractwo Tofu (odc.)

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Bractwo Tofu

Bractwo Tofu 1.jpg

Nazwa francuska La Confrérie du Tofu
Seria 1
Numer odcinka 18
Data ukazania - Polska 26.08.2010
Poprzedni Wieczny Grugaloragan
Następny Królestwo Sadidy

Bractwo Tofu - jest to osiemnasty odcinek pierwszej serii Wakfu.

Opis

Po klęsce Grugaloragana z Noxem młodzi bohaterowie mieszkają w sakwie Ruela gdzieś w zimnej krainie. Misiek wyrusza na polowanie, aby zdobyć futro jakiegoś zwierzęcia. Adami i Yugo siedząc na wzniesieniu rozmyślają o ostatnich słowach wypowiedzianych przez Grugala, młody smok nie jest do końca przekonany czy ta misja im się powiedzie. Jednak młody Eliatrop pociesza brata, mówiąc, że na pewno wszystko będzie dobrze. Az wraca po resztę przyjaciół, zaciekawieni idą za małym Tofu i znajdują zamrożonego Miśka w lodowej bryle, następnie uwalniają go i wracają do swojego miejsca. Misiek przekazuje wszystkim zebrane futro i przyjaciele rozpalają ognisko.

Bractwo Tofu.jpg

Przyjaciele kłócą się nad nazwa

Wszyscy wiedzą, że Yugo i Adamai muszą wyruszyć w całkowicie inną stronę, dlatego też postanawiają wymyśle nazwę dla ich "grupy". Tuż przed rozstaniem, w nocy organizują sobie ognisko przy, którym rozmyślają nad nazwą, Amalia stwierdza, że powinni nazywać się "Dzieci kwiatów", jedna inni nie podzielają jej zdania. Misiek uważa, że najlepszą nazwa będzie "Misiek i paczka", jednak jak w poprzednim razem, jego nazwa również nie pasuje innym. W końcu Adamai pod wpływem Aza wymyśla "Bractwo Tofu", na co reszta przyjaciół przystaje.

Występujące postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki