Fandom

Wakfu Wiki

Cra

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij
Generał Cra.jpg

Generał wojsk Cra

Cra - jest to jedna z ras występujących w obu seriach Wakfu. Cra to elfy, które są bardzo dobrze wyszkolonymi łucznikami. Zamieszkują one tereny Królestwa Sadidy, są niezwykle cennymi sprzymierzeńcami podczas walk. Cra specjalizują się w walkach dystansowych, zawsze używają łuków, za pomocą których mogą wystrzelić magiczne strzały, niektóre z tych strzał są związane z żywiołami. W śród ich arsenału znajdują się strzały między innymi, lodu oraz ziemi.

Przedstawicielkami tej rasy są Evangelina oraz jej młodsza siostra Cléophée. Jako lud Cra posiadają również swojego przywódcę, którym jest pani generał w wojsku Saidiy.

Herb

Herb Cra.png

Herb Cra

Jak każda rasa mieszkająca w Świecie Dwunastu, Cra również posiadają swój własny herb, który przedstawia tarczę, z trzema wzniesieniami po lewej, prawej stronie, a także na dole. U góry znajduje się łuk, którego ramiona otaczają prawie całą tarczę, znajdującą się poniżej ramion łuku, na których widnieją różne zdobienia. Na środku łuku widnieje strzała, która swój początek bierze z tarczy i jest skierowana do góry.

Wygląd

Cra.jpg

Evangelina jako Cra

Cra mają najczęściej blond włosy i jasnozielone oczy, mają długie spiczaste uszy i małe noski. Noszą oni czarne stroje, a na plecach, bądź rękach łuki. Ich buty są najczęściej brązowe z długimi cholewami. Zazwyczaj noszą oni również pasy, które wskazują na ich pochodzenie. Idąc na wojnę ich ubiór się trochę różni, gdyż wtedy zakładają brązowe hełmy i zbroje na klatkę piersiową.

Umiejętności

Każda osoba pochodząca z rasy Cra już od dziecka jest szkolona w posługiwaniu się łukiem. Dzięki swoim zdolnością, po szkoleniu Cra potrafią z ogromną prędkością wystrzelić z łuku kilkanaście do kilkuset magicznych strzał w przeciągu kilku chwil. Do atutów Cra należy również celność oraz strzelanie z łuku podczas biegania czy latania.

Zobacz

Lista Cra

Więcej z Fandomu

Losowa wiki