Wikia

Wakfu Wiki

Drzewo Życia

Komentarz1
181stron na
tej wiki
Drzewo Życia
Drzewo Życia
TalhoDodany przez Talho

Drzewo Życia - jest to najważniejsza istota w całym Królestwie Sadidy, gdyż daje siłę i podtrzymuje życie całego królestwa oraz jej mieszkańców oraz główny cel Noxa. Droga do Drzewa Życia jest pilnie strzeżona przez króla i wiele pułapek, samo Drzewo Życia również (w mały stopniu) potrafi się bronić, wywołując sny i tym samym usypiając daną osobę.

Wygląd Edytuj

Drzewo
Postać Drzewa Życia.
TalhoDodany przez Talho

Z zewnątrz Drzewo życia wygląda jak zwykłe drzewo, przez które przepływa wakfu całego królestwa Sadidy. Jednak jak się później dowiadujemy to tylko i wyłącznie "mieszkanie" Drzewa Życia, tak na prawdę Drzewo Życia to mała, brązowa istotka ze złotą częścią po środku jego ciała, na której widniej coś w rodzaju oka, zaś jego oczy są całe białe. Na głowie ma czerwone i brązowe liście, które symbolizują jego tożsamość, po raz pierwszy mamy okazję zobaczyć go w odcinku Drzewo życia, kiedy to pojawia się we śnie Evangeliny, a następnie w odcinku Znowu razem gdy we śnie Amalii budzi ją informując o rozpoczętej walce.

Wejście Edytuj

Wejście do Drzewa Życia
Wejście do Drzewa Życia
TalhoDodany przez Talho

Droga do Drzewa Życia jest pilnie strzeżona i można się do niego dostać tylko przez jedne drzwi w całym królestwie. Ścieżka do najważniejszej istoty w królestwie Sadidy jest tajne i chronione, same drzwi również pełnią ochronę Drzewa. Niewiele osób może przejść do tej istoty. Osoby, które chcą przejść przez drzwi, są poddawane sprawdzeniu ich myśli, gdyż tylko osoby o czystych i szlachetnych zamiarach mogą iść dalej.

Więcej od Wikii

Losowa wiki