FANDOM

Kabrok i Miranda

Miranda jako Ecaflip

Ecaflip - jest jedną z wielu ras pojawiających się w obu seriach Wakfu. Przedstawicielem tej rasy jest min. Miranda - współwłaścicielka sklepu Kabroka - oraz Felinor - szef gangu. Ecaflipy są urodzonymi kanciarzami oraz hazardzistami, ich życie kręci się wokół wygrywania zakładów i zdobywania guldenów.

Wygląd

Główną cechą tej rasy jest niezwykłe podobieństwo jej przedstawicieli do kotów. Ich ciało pokryte jest futrem, mają długie ogony, małe, spiczaste uszy, długie, czarne, kocie wąsy oraz małe noski.

Herb

Ecaflip Symbol

Herb Ecaflipów

Jak każda inna rasa mieszkająca w Amakna, Ecaflipowie mają swój własny herb. Ze względu na ich skłonności do hazardu, herb przedstawia cztery znaki, które znajdują się na kartach do gry. Na samym środku znajduje się pik (wino), w jego wnętrzu znajduje się kier (serce) mniejszej wielkości, z małymi elementami karo (dzwonek). Na samym dole widzimy trefl (żołądź) umieszczony do góry nogami.

Ciekawostka

Nazwa "Ecaflip" pochodzi od "pil ou face", czyli francuskiej nazwy gry w "orzeł czy reszka". Ma to obrazować skłonność Ecaflipów do hazardu.

Zobacz

Lista Ecaflipów