Fandom

Wakfu Wiki

Ecaflip

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Kabrok i Miranda.jpg

Miranda jako Ecaflip

Ecaflip - jest jedną z wielu ras pojawiających się w obu seriach Wakfu. Jednym z przedstawicieli tej rasy jest Miranda, którą poznajemy w trzecim odcinku pierwszej serii pt. Czarny kruk oraz Felinor. Są urodzonymi kanciarzami oraz hazardzistami, dlatego i życie "kręci" się wokół guldenów.

Wygląd

Główną cechą, a zarazem rozpoznawalną dla tej rasy jest niezwykłe podobieństwo jej przedstawicieli do kota. Ich ciało pokryte jest futrem, mają długie ogony, małe, spiczaste uszy, długie, czarne wąsy (tak jak u kota) oraz małe czarne noski.

Umiejętności

Niestety przez całe dwie serii Wakfu nie zostały nam przedstawione umiejętności jakimi się posługuje ta rasa.

Herb

Ecaflip Symbol.png

Herb Ecaflipów

Jak każda inna rasa mieszkająca w Amakna, Ecaflipowie mają swój własny herb. Ze względu na ich skłonności do hazardu, herb przedstawia cztery znaki, które znajdują się na kartach do gry. Na samym środku znajduje się pik (wino), w jego wnętrzu znajduje się kier (serce) mniejszej wielkości, z małymi elementami karo (dzwonek). Na samym dole widzimy trefl (żołądź) umieszczony do góry nogami.

Zobacz

Lista Ecaflipów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki