Fandom

Wakfu Wiki

Eliakub

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Eliakub.jpg

Eliakub

Eliakub - jest to najpotężniejsza broń oraz rzecz, która została stworzona przez Eliatropów. Twórcami Eliakuba są Chibi oraz jego smoczy brat Grugaloragan to oni ze wszystkich Eliatropów i smoków byli najbardziej pomysłowi. Dzięki Eliakubowi sześciu pierwszych Eliatropów stworzyło świat, w którym dorośli zamknęli swoje dzieci wraz ze smokiem Baltazarem, Zinit dzięki Eliakubowi mógł się poruszać w Krosmosie, wioząc lud Eliatropa na inną Ziemię, gdyż ten pobierał wakfu niezbędne do napędzania statku z niezamieszkałych planet.

Wygląd

Eliakub jako sowa.png

Eliakub w formie sowy

Eliakub to mały, niebieski sześcian, który czerpie Wakfu z różnych rzeczy. Posiada bardzo dużą moc, posiada możliwość wytworzenia ogromnych skrzydeł na których mieści się cały Świat Dwunastu, dzięki temu, można szybko odnaleźć wiele rzeczy i osób. Pod władzą Qilbyego Eliakub zmienia się w małą sowę, a następnie łączy się z Eliatropem i zastępuje mu jego utraconą rękę oraz dodaje mu dużo nowych pokładów siły i mocy.

Moc

Eliakub jako przedmiot stworzony przez Eliatropa i Smoka, posiada bardzo dużo mocy. Jedną z jego zdolności jest to, iż potrafi rozgałęzić się i ukazać wszystkie miejsca Amakny w postaci gałęzi powstałych ze skrzydeł. Kolejną jego zdolnością jest pochłanianie wakfu, a także przekazywanie go.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki