Fandom

Wakfu Wiki

Evangelina

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze16 Udostępnij

Evangelina

Eva.jpg

Płeć Kobieta.png Kobieta
Rasa Cra
Miejsce urodzenia Sadida
Wiek 17+
Rodzina Cléophée (Siostra)
Sir Sadlygrove Percedal (Mąż)
Elely (Córka)
Flopin (Syn)

Póżniej będzie znowu w ciąży

Przynależność Bractwo Tofu
Umiejętność Strzelanie z łuku
Broń Łuk
Cel Ochrona Amalii, pomoc Yugo
Kolor oczu Zielony
Kolor włosów Blond
Odcinek Dziecię mgieł
Głos aktora Polskiego Milena Suszyńska
Głos aktora Francuskiego Geneviève Doang

Evangelina jest 17-letnią Cra i jedną z głównych bohaterów serii Wakfu. Od dziecka wychowywała się w królestwie Sadida, posiada młodszą siostrę Cléophée i jest ochroniarzem księżniczki Amalii Sheran Sharm.

Wygląd

Zmiana wyglądu Evy.jpg

Zmiana wyglądu Evy

Evangelina to średniego wzrostu kobieta o blond włosach i jasnozielonych oczach. W pierwszej serii Evangelina miała długie włosy związanie w "kok", a część jej włosów była z lewej strony podpięta brązową spinką. Nosiła czarną, krótką sukienkę, która sięgała jej do ud, na sukience widniał gruby, brązowy pas, który z przodu po środku miał symbol Cra, zaś z tyłu był wpięty jej łuk. Na rękach miała krótkie brązowe rękawiczki, a jej buty były tego samego kolory co rękawiczki i sięgały jej prawie do ud. W drugiej serii młoda Cra zmienia swój wygląd, ścina włosy i zmienia swój dotychczasowy strój na czarne, krótkie spodenki połączone z bluzką. Na zakończeniach bluzki jest widoczne brązowe obszycie, tak jak w poprzednim stroju Evangelina ma również czarne rękawice, które sięgają jej do łokcia oraz ciemnobrązowe buty do ud. Do jej pasa przywiązana jest swego rodzaju torba, w której nosi swój łuk.

Charakter

Evangelina to zrównoważona kobieta, jej wszystkie ruchy są zawsze dobrze przemyślane. Jednakże czasem traci panowanie nad sobą i bywa wtedy nieobliczalna, co ukazuje po wygranej z Ruelem w karty. Względem swoich wrogów, młoda Cra postępuje bardzo ostrożnie, a zarazem skutecznie, co można zobaczyć podczas walki z Remingtonem Smissem. Evangelina bardzo często staje się również obiektem pożądania u mężczyzny takich jak: Misiek, Smiths Mond czy Wagner.

Historia

Niewiele wiemy o jej przeszłości, jednak można domyślać się, iż Evangelnia urodziła się w Sadidzie, gdzie się wychowywała. Niedługo później stała się pełnoprawną Cra, przebywała w zamku, gdzie miała kontakt z rodziną królewską. Królowa Sadidy traktowała młodą Cra jak swoja drugą córkę, była również ochroniarzem małej księżniczki. Po śmierci Królowej Eva przywiązała się do Amali stając się również jej przyjaciółką, w młodej Cra zakochuje się również Armand. Niedługo później Amalia i Eva uciekają z Sadidy, aby przeżyć przygodę.Po zakończeniu przygody urodziła bliźnięta Elely i Flopin a następnie wzięła ślub z Percidalem.

Fabuła

Seria pierwsza

Eva wyrusza wraz z księżniczką Amalią w podróż ku nieznanemu. Podczas przejeżdżania przez las zostają zaatakowane przez chochliki, na pomoc przybywają im Yugo, Ruel Stroud oraz Misiek, któremu Evangelina od razu wpada w oko.[1] Następnie razem z nowo poznanymi towarzyszami wyruszają w głąb lasu, by dotrzeć do Starego Dębu. Po powrocie z lasu, natykają się na Noxa, który chce dotrzeć do starego smoka, podczas ich ataku na wroga, Xelor zatrzymuje czas, a oni tracą możliwość ruchu. Yugo otrzymuje magiczną wiadomość od Grugala, gdzie się ma kierować, jednak nie zdradza jej Noxowi. Zezłoszczony atakuje chłopaka, jednak powstrzymuje go Alibert. Po tym jak wszyscy słyszą, iż Yugo chce odnaleźć rodzinę, przekonana przez Amalię młoda Cra zgadza się pomóc chłopcu w szukaniu bliskich. Rozpoczynają podróż kierując się na wyspę Oma, w czasie wędrówki przystają na jeden z jarmarków by kopić mapę świata, tam też natrafiają ma Czarnego Kruka. Dzięki umowie z Mirandą, po bitwie i pokonaniu Kruka, bohaterowie otrzymują mówiącą mapę całego świata, w której mieści się Grufon, a następnie wyruszają dalej. W swojej podróży docierają do miejsca gdzie mieszkają cztery księżniczki: Erpel, Ydalipe, Lela oraz Eenca. Misiek chcąc pomóc księżniczce "w opałach" rusza na pomoc, jednak zostaje on ogłuszony i schwytany przez siostry, na które został rzucony czar. Eva, Yugo, Ruel i Amalia przebierają się za księżniczki, by móc wejść do zamku i uratować przyjaciela.

Seria druga

Po utracie ukochanego Eva pogrąża się w smutku odgradza się od przyjaciół - pisze opowieść o przygodach Bractwa Tofu. Jednak po objawieniach, w których widzi Percedala, postanawia odnaleźć go. Po trudnej walce wygrywa z Rubilaxem i przywraca ciało duszy Miśka. Później, poznajemy siostrę Evy - Cléophée. Jest zupełnym przeciwieństwem siostry i pragnie być bardziej popularną od niej. Z początku Cra jest bardzo zazdrosna, gdyż siostrzyczka zaczęła zalecać się do Iopa. Mimo przeszkód, para jednak zostaje razem i się bardzo kochają. Na końcu okazuje się, że Misiek i Eva oczekują dziecka. Eva ukrywa ciążę przed przyjaciółmi.

Umiejętności

  • Łuk: Jak każda osoba rasy Cra Evangelina potrafi doskonale strzelać ze swojego łuku. Podczas trwania dwóch serii Wakfu miała ona trzy różne łuki. Dzięki swoim umiejętnościom potrafi wystrzelić nawet kilkaset strzał w bardzo krótkim czasie.
  • Sprawność fizyczna: Evangelina wielokrotnie pokazywała, że posiada bardzo wysoką sprawność fizyczną. Dzięki temu nawet podczas biegu jest w stanie unikać ataków jak i sama atakować.

Odniesienia

  1. Wakfu; sezon 1, Odcinek 1

Więcej z Fandomu

Losowa wiki