FANDOM

Flopin

Flopin.jpg

Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Rasa Cra
Miejsce urodzenia Sadida
Rodzina Evangelina (Matka)
Sir Percedal (Ojciec)
Elely (Siostra)
Cléophée (Ciotka)
Umiejętność Bardzo dobra celność
Broń Treningowa kusza zakładana na rękę
Kolor oczu Czerwień
Kolor włosów Blond
Odcinek Odcinek Specjalny - Zegarmistrz Noximilien.
Głos aktora Francuskiego Karl-Line Heller

Flopin to syn i jedno z bliźniąt Percedala i Evangeliny.

Wygląd

Flopin to mały chłopiec. Ma on włosy matki czyli blond, tak samo jak piegi które odziedziczył też po swojej mamie. Włosy jego są opadłe i krótkie związane dwoma gumkami po bokach. Jego oczy są czerwone. Ubrany jest on w białą bluzkę z krótkim rękawkiem i brązowym kołnierzykiem, brązowe spodenki i tego samego koloru buty. Jego uszy odstają i mają wygląd szpica to charakterystyczny element dla rasy Cra.

Charakter

Flopin podobnie jak wygląd charakter odziedziczył głównie po swojej matce. Czyli jest on spokojny a czynności które wykonuje są bardzo przemyślane lecz nie raz daje się przekonać swojej siostrze do robienia nie zbyt mądrych rzeczy co nie oznacza że ma on uległy charakter ponieważ jest on odważny i czasami lekko myślny i nieprzewidywalny.

Historia

Flopin, Misiek i Elely.png

O jego przeszłości wiemy tylko tyle że mieszkał i dalej mieszka z rodzicami i siostrą w Sadida.

Fabuła

Pojawia się on w odcinkach specjalnych ale jego nie oficjalne pojawienie się było pod koniec całej serii Wakfu kiedy to Evangelina mówi Percedalowi, żeby sobie dali odpocząć na parę miesięcy.

Umiejętności

Ma na ręce kuszę jak jego ciotka lecz umie się posługiwać łukiem mamy. Jest on nie zbyt silny ale za to bardzo sprawny fizycznie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki