FANDOM

Glip

Glip.png

Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Rasa Eliatrop
Miejsce urodzenia Planeta Eliatropów
Rodzina Baltazar (Brat, Smok)
Przynależność Eliatropowie (Lud)

Glip - jest jednym z pierwszych Eliatropów, które pojawiły się na Ziemi wraz ze smokami. Jego smoczym bratem jest Baltazar. Niestety niewiele on nim wiadomo, wiemy jednak, że wraz ze swym bratem nauczał młodych Eliatropów ich umiejętności i przekazywał im swoją wiedzę. Zginał w wojnie z Orgonaxem wraz z wszystkimi dorosłymi Eliatropami zapoczątkowanej przez Qilbyego.

Wygląd

Gilp to niskiego wzrostu mężczyzna, o czarnych brwiach i krótkiej bródce. Starszy Eliatrop ubrany jest w zielono-brązowo-białą tunikę, która połączona jest z jego czapką, pod nią Glip ma białą bluzkę z długimi rękawkami, nosi również ciemne spodnie. Gilp ma również drewnianą, dużą laskę, z trzema białymi paskami, które przyczepione są do niej.

Historia

Glip w przeszłości.png

Glip uczy młode Eliatropy

Nie dużo wiemy o jego przeszłości, jednak z opowieści Qilbyego dowiadujemy się, że Glip był jednym z pierwszych Eliatropów, którzy pojawili się wraz ze Smokami na swej planecie. Żył wraz ze swoim bratem Baltazarem i nauczał młode Eliatropy, po wybuch wojny, wraz z innymi walczył z Mekazmami. Następnie opuszcza planetę z ocalałymi i wyrusza w Krosmos poszukując nowej planety do zamieszkania. Kiedy docierają do nowej Ziemi, Glip na nowo spędza czas z bratem i przekazuje wiedzę młodemu pokoleniowi. Po tym jak Orgonax znów rozpętuje wojnę, Eliatrop ginie w niej wraz z innymi Eliatropami i Smokami.

Fabuła

Druga seria

Glip pojawia się we wspomnieniach Qilbyego, kiedy to Eliatrop opowiada historię ludu zgromadzonym wokół niego osobą. Według opowieści Eliatropa, Glip był jednym z szóstki pierwszych z ich rasy. Nauczał on młode pokolenie Eliatropów, aby ci mogli nauczyć się władania swoją mocą.

Umiejętności

  • Portale: Ze względu na swoje pochodzenie Glip, posiada zdolność do tworzenia portali, które mogą go przemieścić na pewną odległość.
  • Odrodzenie: Jako jeden z pierwszych Eliatropów, Glip posiada możliwość do odrodzenia się po swojej śmierci.
  • Wiedza: Jako, że Glip w przeszłości uczył młode pokolenia Eliatropów, może to wskazywać, iż posiadał on ogromna wiedzę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki