Fandom

Wakfu Wiki

Grufon

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Grufon

Grufon.jpg

Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Przynależność Rushu
Yugo
Evangelina (podczas podróży)
Rasa Shushu
Umiejętność Pokazywanie miejsc
Przedmiot zamknięcia Mapa
Cel Zostać szanowanym Shushu
Odcinek Czarny kruk
Głos aktora Polskiego Klaudiusz Kaufmann

Grufon to Shushu mieszkający w mapie, po raz pierwszy widzimy go w odcinku Czarny kruk, w którym Miranda proponuje oddać go za darmo jeśli Yugo i jego przyjaciele pokonają Czarnego Kruka. Grufon jak inni Shushu ma swoje humory i często lubi wprowadzać w błędy swoich właścicieli.

Wygląd

Grufon po przemianie.jpg

Grufon po przemianie

Grufon umieszczony w mapie, wyglądał jak prawie zwykła mapa, ponieważ gdy się ją rozwijało pojawiała się "twarz" Grufona. Mapa jest cała kremowa z pomarańczowymi "piórami" wsadzonymi w czarne kulki po obu stronach. Oczy, nos i usta również były pomarańczowe, jednak po tym jak został pożarty przez pająka i wydalony, uzyskał "inne" ciało. Przypominał ciemnoniebieskiego futrzanego misia, jednak jego twarz się nie zmieniła, uzyskał również dodatkową zdolność tworzenia pajęczyny.

Charakter

Grufon jak każdy inny Shushu chce być groźnym i niebezpiecznym, jednakże nie wychodzi mu to. Z początku dla bohaterów zwłaszcza Miśka niemiły i na swój sposób wredny, chce być docenionym Shushu, nienawidzi Rubilaxa ponieważ ten żartuje sobie z niego gdy jest poważny i za wszelką cenę chce zostać znacznie lepszym od niego , jednak z chwilą kiedy jego strażnikiem zostaje Yugo zmienia się i staje się milszy dla całej reszty.

Umiejętności

Umieszczony w mapie Grufon potrafi ukazać wszystkie miejsca Świata Dwunastu, a także określić co to za miejsce po zobaczeniu, np. szkicu. Po tym jak zostaje zjedzony i wypluty przez pająka, zyskuje zdolność plucia siecią.

Historia

Nie znamy dokładnie przeszłości Grufona, jednak można podejrzewać, że wraz z innymi Shushu trafił do Świata Dwunastu, a następnie został umieszczony w mapie. Zapewne jakiś czas później został on znaleziony przez Kabroka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki