Fandom

Wakfu Wiki

Grugaloragan

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Grugaloragan

Grugaloragan.jpg

Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Rasa Smok
Rodzina Chibi (brat eliatrop)
Inne Smoki i Eliatropowie
Przynależność Lud Eliatropa
Umiejętność Zianie ogniem
Zmiana kształtu
Cel Ochrona Yugi i Adamaia
Odcinek Dziecię mgieł
Głos aktora Polskiego Mikołaj Klimek
Głos aktora Francuskiego Benoît Allemane

Grugaloragan jest jednym ze smoków mieszkających na Ziemi. Widzimy go po raz pierwszy w odcinku Dziecię mgieł, wtedy to w formie człowieka przekazuje Yugo pod opiekę Alibertowi, a sam zajmuje się Adamaiem na wyspie Oma.

Wygląd

  • Mały Grugal na głowie Chibiego
  • Grugaloragan w ludzkiej formie

Grugaloragan jak każdy dorosły smok jest bardzo duży i cały czarny z elementami białego. Ma duży ogon i białą "brodę" oraz białe oczy. Podczas przemiany w człowieka, Grugal ma na sobie długie czarne płótno z elementami siwego koloru. Ma zakończeniu tkaniny widnieje odstająca cześć ubioru, co przypomina ogon. Ma również białą, długą brodę oraz włosy. Jego skóra ma brązowy odcień, a na jego twarzy po obu stronach widnieją po dwie białe kreski.

Charakter

Grugaloragan to mądry, szlachetny i wierny smok. Stara się być uprzejmy dla innych, jednakże jeśli chodzi o złych ludzi takich jak Nox, Grugal potrafi być dla nich silnym przeciwnikiem. Z jego zachowania można domyślić się, że nienawidzi Shushu.

Historia

Eliatrop i smok.jpg

Chibi i Grugal tworzą Eliakub

Grugaloragan należy do sześciu pierwszych Smoków, które pojawiły się na swej planecie wraz z Eliatropamii. Grugal pomagał swemu bratu Chibiemu, w jego pracach obaj byli sewego rodzaju naukowcami, dzięki swojej pracy zbudowali Eliakub. Po tym jak rozpoczęła się wojna z Mekazmami, wraz z resztą ludu, która przeżyła ucieka w Krosmos w poszukiwaniu nowej planety. Następnie dociera do Ziemi, gdzie wraz z resztą ludu wiedzie życie i nadal pomaga bratu. Gdy dociera do nich Orgonax, Grugaloragan bierze udział w walce z nim, po zwycięstwie nad najeźdźcą, zostaje mu powierzony Eliakub i Dofus Yugo oraz Adamaia. Niedługo później traci on Eliakub w walce z tajemniczym mężczyzną.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki