FANDOM

Królestwo Sadidy

Królestwo Sadidy.jpg

Nazwa francuska Le Royaume Sadida
Seria 1
Numer odcinka 19
Data ukazania - Polska 27.08.2010
Poprzedni Bractwo Tofu
Następny Drzewo życia

Królestwo Sadidy - jest to dziewiętnasty odcinek pierwszej serii Wakfu.

Opis

Amalia, Misiek, Eva oraz Ruel wreszcie docierają do portalu, który doprowadzi ich do Sadidy, gdy przechodzą prze niego zostają schwytani przez żołnierzy, płoniących tam straż.

Amalia i poddani.jpg

Amalia wśród poddanych

Oburzona Amalia uświadamia mi, że jest ich księżniczką, po czym przerażeni żołnierze wypuszczają ją i jej przyjaciół przepraszając za kłopot. Amalia wraz z resztą kierują się w stronę pałacu, gdy są już blisko ktoś z przechodniów zauważa, iż do królestwa wróciła księżniczka. Cały tłum mieszkańców otacza Amalię witając ją, Misiek dziwi się na to, jednak Eva przypomina mu, że przecież Amalia jest ich księżniczką. Gdy są już blisko pałacu, Eva uprzedza Miśka o tym, aby był kulturalny i starał się dobrze prezentować. Kiedy wchodzą do sali tronowej, widzą sporą kolejkę do króla, jednak okazuje się że na tronie zasiada nie ojciec Amalii tylko jej brat, który odprawia Mistrza Jorisa, gdy ten uważa, że ma ważną wieść dla króla. Widząc Armanda Rubilax wybucha śmiechem, tym samym zwracając na siebie, Miśka, Ruela, Evę i Amalię uwagę.

Występujące postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki