Fandom

Wakfu Wiki

Lud Sadidy

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij
Lud Sadidy.jpg

Lud Sadidy

Lud Sadidy - jest to rasa, która zamieszkują Sadidę, ich charakterystyczną cechą wyglądu jest to, iż mają zieloną twarz lub włosy. Są to bardzo dobrzy wojownicy, którzy dobrze czują się w walce w zwarciu, choć walka na dystans nie sprawia im żadnego kłopotu. Są wierni swojemu królowi, księżniczce, księciu i królestwu. Jednak jak w prawie każdej rasie, w Ludzie Sadidy zdarzają się zdrajcy, np. Saul.

Wygląd

Mężczyźni oraz kobiety z Ludu Sadidy różnią się od siebie swoim wyglądem. Kobiety z tego ludu mają różnej długości zielone włosy oraz zazwyczaj brązowe oczy, ich ubrania składają się ze spódnic, bluzek i różnych innych roślinnych elementów. Mężczyźni różnią się od kobiet przeważnie tym, iż ich twarz jest cała zielona, można powiedzieć, że jest pokryta trawą. Zaś dalsza część ich ciała tak jak u płci przeciwnej, ma ciemnobrązową barwę. Chodzą najczęściej bez górnej części ubrania, zaś na dolną część składa się bardzo często długa przepaska, która zakrywa ich ciało, oraz ochraniacze na nogi i sandały.

Umiejętności

Moc Ludu Sadida.jpg

Amalia używa swojej mocy

Ludzie z królestwa Sadidy dzięki swojemu pochodzeniu są bardzo silnie związani z naturą, dzięki czemu mogą wytworzyć wiele różnych roślin, gdyż te są pod ich kontrolą. Roślin używają na wiele różnych sposobów służą im miedzy innymi do przemieszczania się, np. nad wodą, mogą ochronić się od ataku wroga tworząc wokół siebie ochronną kulę z roślin. Wojownicy Sadidy swoją siłę czerpią z Drzewa życia, to ono jest głównym źródłem Wakfu w królestwie. Jeśli jakieś drzewo cierpi, osoby które pochodzą z Sadidy natychmiast potrafią to wyczuć, jeśli drzewa cierpią niezwykle mocno, to ich odczucia przelewają się na Lud Sadidy.

Powiązanie z Drzewem Życia

Lud Sadidy jako drzewa.jpg

Żołnierze stają się drzewami

Jako, że Ludzie pochodzący z królestwa Sadida, żyją całkowicie w harmonii z naturą i mogą czerpać z jej siłę, a głównym "rdzeniem" tej siły jest Drzewo Życia, są oni z nim połączeni w niezwykły sposób. Istotną rzeczą jest to, aby Drzewo miało zapewnioną ochronę, członkowie rodziny królewskiej opiekują się nim oraz leczą je. Drzewo życia może również przejąć chwilowo kontrolę nad daną osobą i używać swoich mocy, za jej pośrednictwem, tak też było w przypadku Amalii. Jednak bycie tak silnie połączonym z Drzewem Życia ma również złą stronę. Jeśli Drzewo słabnie lub całkowicie obumiera ludzie królestwa Sadidy zaczynają zmieniać się w martwe drzewa, efekt ten jest nieodwracalny.

Herb

Sadida Symbol.png

Herb

Jak każda rasa występująca w serii Wakfu Lud Sadidy posiada swój własny herb. Najważniejsze dla ludu Sadidy jest Drzewo Życia, dlatego też to ono widnieje na samym środku herbu królestwa Sadida. Drzewo Życia jest przedstawione jako uśmiechająca się postać, wokół której znajdują się dwa liście, po prawej i lewej stronie. Liście te są zwrócone łodygą do góry oraz kolcami do zewnętrznej strony, tak jakby miały one za zadanie chronić Drzewo Życia, w wewnętrznej strony również znajdują się małe kolce, które prawdopodobnie mają być drugą ochroną.

Historia

Niewiele wiadomo o przeszłości Ludu Sadidy, wiemy jednak, że przed rozpoczęciem się fabuły Wakfu, Królowa Sadidy umarła z niewiadomych przyczyn oraz, że księżniczka Amalia wyruszyła wraz z Evangeliną na wyprawę w poszukiwaniu przygody.

Zobacz

Lista Ludu Sadidy

Ciekawostka

-Sadida czytane od tyłu to Adidas (Odkryte przez Pieseła Uszanowanego)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki