Fandom

Wakfu Wiki

Mina

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Mina

Mina 2.png

Płeć Kobieta.png Kobieta
Rasa Eliatrop
Miejsce urodzenia Planeta Eliatropów
Rodzina Phaéris (Brat, smok)
Eliatropowie (Lud)
Przynależność Lud

Mina - jest jedną z pierwszych Eliatropów, którzy pojawili się na planecie Eliatropów. Wraz ze swym bratem Phaérisem rozstrzygała wszelkie spory, jakie toczyły się miedzy Eliatropami. Zginęła w wielkiej wojnie z Mekazmami zapoczątkowanej przez Qilbyego.

Wygląd

Mina to dorosła kobieta, o białych, włosy, które sięgają jej do podbródka. Nosi zieloną sukienkę z brązowym, cienkim pasem oraz zieloną czapkę z małymi "uszami".

Charakter

Nie wiem nic o charakterze Miny, jednak można podejrzewać, że skoro rozdzielała spory, musiała być osobą zaufaną, obiektywna, a przede wszystkim wyrozumiałą.

Historia

Mina i Feris.jpg

Mina i Phaéris

Nie dużo wiemy o jej przeszłości, jednak z opowieści Qilbyego dowiadujemy się, że Mina była jednym z pierwszych Eliatropów, którzy pojawili się wraz ze Smokami na swej planecie. Żyła wraz ze swoim bratem Phaérisem i rozsądzała spory, po wybuch wojny, wraz z innymi walczyła z Mekazmami. Następnie opuszcza planetę z ocalałymi i wyrusza w Krosmos poszukując nowej planety. Kiedy docierają do nowej Ziemi, Mina na nowo spędza czas z bratem i godzi lud. Po tym jak Orgonax znów rozpętuje wojnę Mina ginie w niej wraz ze innymi Eliatropami i Smokami.

Fabuła

Seria druga

Mina pojawia się na krótko we wspomnieniach Qilbyego. Opowiada on zgromadzonym o przeszłości Eliatropów, w czasie opowieści mówi, że Mina należała do szóstki pierwszych Eliatropów, którym dane jest odrodzenie po śmierci. Według historii Qilbyego, podczas życia Mina i jej smoczy brat Phaéris, zajmowali się rozsądzaniem sporów między członkami ludu.

Umiejętności

  • Odrodzenie: Jako, iż Mina należy do pierwszych sześciu Eliatropów, to dzięki temu, nawet po jej śmierci, jej wakfu powraca do Dofusa, dzięki czemu może się odrodzić.
  • Portale: Jako Eliatrop, Mina posiada umiejętność tworzenia portali, przez które może się przemieszczać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki