FANDOM

Miranda

Miranda

Płeć Kobieta Kobieta
Rasa Ecaflip
Rodzina Kabrok (mąż)
córka
Przynależność Kabrok
Cel Być bogatą
Kolor oczu Brązowy
Kolor włosów Brązowy
Odcinek Czarny kruk
Głos aktora Polskiego Izabella Bukowska
Głos aktora Francuskiego Claire Guyot

Miranda - jest postacią drugoplanową serii Wakfu oraz żoną Kabroka. Bohaterowie spotykają ją i jej męża w odcinku Czarny kruk.

Wygląd

Miranda to szczupła kobieta Ecaflip, o ciemnobrązowym futrze. Ma małe, szpiczaste uszy i cienki długi ogon, długie brązowe włosy, które sięgają jej pasa. Dwa grube pasma włosów są związane czerwonymi wstążkami i ułożone przy jej szyi, na rękach ma długie czerwone rękawiczki.

Miranda w ciąży

Miranda w ciąży

Noski długą czarną sukienkę oraz czerwoną bluzkę, przy jej biodrach widnieją po jednej i drugiej stronie białe wstążki. Ma czerwone buty, na podeszwie których widnieje odcisk kociej łapy. Nawet podczas trwania ciąży Miranda nie zmienia swojego stroju i nadal w nim chodzi.

Charakter

Miranda jak każdy Ecaflip ma ogromny pociąg do guldenów. Jej zwyczajem jest krzyczenie na swojego męża, jednak gdy chodzi o pieniądze staje się potulna niczym baranek. Po tym, jak odbywa szczerą rozmowę z Kabrokiem, można wywnioskować, że zmieniła swoje nastawienie do męża.

Fabuła

Seria Pierwsza

Po tym jak Yugo i przyjaciele zostają poinformowani o sklepie Kabroka wybierają się do niego. Gdy są już pod drzwiami, zostają przywitani przez noska, który ma ocenić, kto z przybyłych kupców jest w posiadaniu dużej ilości guldenów. Następnie w drzwiach pojawia się jego właścicielka czyli Miranda.