Fandom

Wakfu Wiki

Nora

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Nora

Nora.png

Płeć Kobieta.png Kobieta
Rasa Eliatrop
Miejsce urodzenia Planeta Eliatropów
Rodzina Efrim (Brat, smok)
Eliatropowie (Lud)
Przynależność Eliatropowie

Nora - jest jedną z pierwszych Eliatropów, które pojawiły się na Ziemi wraz ze swoimi Smokami. Niestety niewiele o niej wiemy, wiadomo jednak, że zginęła wraz ze swoim bratem Efrimem i wieloma innymi Eliatropami w wojnie przeciwko Orgonaxowi.

Wygląd

Nora to młoda dziewczyna o różowych, krótkich włosach. Nosi czerwone, długie buty, które sięgają jej do kolan, krótkie, czerwone rękawiczki, tunikę oraz czapkę z "uszami", postawionymi do góry w tym samym kolorze.

Charakter

Niestety nie wiemy nic o jej osobowości, jednak można przypuszczać, że była dobrą, przyjacielską i miłą kobietą.

Historia

Efrim.png

Efrim z Nora

Nie dużo wiemy o jej przeszłości, jednak z opowieści Qilbyego dowiadujemy się, że Nora była jednym z pierwszych Eliatropów, które pojawili się wraz ze Smokami na swej planecie. Żyła beztrosko wraz ze swoim bratem Efrimem, po wybuch wojny, wraz z innymi walczyła z Mekazmami. Następnie opuszcza planetę z ocalałymi i wyrusza w Krosmos poszukując nowej planety. Kiedy docierają do nowej Ziemi, Nora na nowo spędza czas z bratem. Po tym jak Orgonax znów rozpętuje wojnę Nora ginie w niej wraz ze swym bratem Efrimem i innymi Eliatropami oraz Smokami.

Fabuła

Seria druga

Nora zostaje wspomniana przez Qilbyego podczas jego opowieści. Jak z niej wynika Nora należała do sześciu pierwszych Eliatropów, którym jest dana możliwość odrodzenia się. Wraz ze swym bratem Efrimem uwielbiała zabawę i beztroskę.

Umiejętności

  • Odrodzenie: Nora jako jedna z pierwszych Eliatropów, posiada możliwość odrodzenia się po swojej śmierci.
  • Portale: Jeko członek rasy Eliatropów, Nora posiada zdolność do tworzenia portali, dzięki którym może się przemieszczać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki