FANDOM

Nora

Nora.png

Płeć Kobieta.png Kobieta
Rasa Eliatrop
Miejsce urodzenia Planeta Eliatropów
Rodzina Efrim (Brat, smok)
Eliatropowie (Lud)
Przynależność Eliatropowie

Nora - jest jedną z pierwszych Eliatropów, które pojawiły się na Ziemi wraz ze swoimi Smokami. Niestety niewiele o niej wiemy, wiadomo jednak, że zginęła wraz ze swoim bratem Efrimem i wieloma innymi Eliatropami w wojnie przeciwko Orgonaxowi.

Wygląd

Nora to młoda dziewczyna o różowych, krótkich włosach. Nosi czerwone, długie buty, które sięgają jej do kolan, krótkie, czerwone rękawiczki, tunikę oraz czapkę z "uszami", postawionymi do góry w tym samym kolorze.

Charakter

Niestety nie wiemy nic o jej osobowości, jednak można przypuszczać, że była dobrą, przyjacielską i miłą kobietą.

Historia

Efrim.png

Efrim z Nora

Nie dużo wiemy o jej przeszłości, jednak z opowieści Qilbyego dowiadujemy się, że Nora była jednym z pierwszych Eliatropów, które pojawili się wraz ze Smokami na swej planecie. Żyła beztrosko wraz ze swoim bratem Efrimem, po wybuch wojny, wraz z innymi walczyła z Mekazmami. Następnie opuszcza planetę z ocalałymi i wyrusza w Krosmos poszukując nowej planety. Kiedy docierają do nowej Ziemi, Nora na nowo spędza czas z bratem. Po tym jak Orgonax znów rozpętuje wojnę Nora ginie w niej wraz ze swym bratem Efrimem i innymi Eliatropami oraz Smokami.

Fabuła

Seria druga

Nora zostaje wspomniana przez Qilbyego podczas jego opowieści. Jak z niej wynika Nora należała do sześciu pierwszych Eliatropów, którym jest dana możliwość odrodzenia się. Wraz ze swym bratem Efrimem uwielbiała zabawę i beztroskę.

Umiejętności

  • Odrodzenie: Nora jako jedna z pierwszych Eliatropów, posiada możliwość odrodzenia się po swojej śmierci.
  • Portale: Jeko członek rasy Eliatropów, Nora posiada zdolność do tworzenia portali, dzięki którym może się przemieszczać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki