FANDOM

Drill i Lotie.jpg

Osamodas

Osamodas - jest to jedna z ras występujących w obydwu seriach Wakfu. Pierwszym przedstawicielem tejże rasy jakiego ujrzeliśmy był Kabrok, mąż Mirandy, którego widzieliśmy w odcinku Czarny kruk, a następnie Drill - strażnik dofusa Grugaloragana oraz jego dzieci Lotie i Mica. Charakterystyczną cechą rasy jest niebieski kolor skóry ich przedstawicieli, posiadają również ogony, które zakończone są w haczykowaty sposób. Ich włosy są często białe, a na głowie mają dwa małe, siwe rogi rozmieszczone po lewej i prawej stronie głowy. Specjalizują się w kontakcie ze zwierzętami, ponieważ potrafią je przywoływać.

Przywódca Osamodasów.jpg

Przedstawiciel Osamodas

Jak każda rasa w Świecie Dwunastu Osamodasi posiadają swojego przywódcę, jednakże nie wiemy jak się nazywa. Po raz pierwszy pojawia się on w odcinku pt. Rada dwunastu, gdzie wódz Osamodasów na spotkaniu z Qilbym i królem Sadidy w królestwie Sadidy, powiedział, że Eliatropowie wraz ze Smokami, powinny zamieszkać w ich królestwie, ze względu na to, że mają zdolność do połączenia się z fauną. Jest to rasa "summonersów".

Herb

Osamodas Symbol.png

Herb Osamodasów

Jak każda inna rasa mieszkająca w Amakna Osamodasowie posiadają swój własny herb. Przedstawia on głowę (jakby) dziecka Osamodasa, w której środku znajduje się kocia łapa. Nad głową umieszczona jest rozgwiazda z ogonem, a wokół niej jest łańcuch przypominający naszyjnik z różnymi postaciami w wnętrzu trójkątów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki