FANDOM

Pięciu wspaniałych

Pięciu wspaniałych.jpg

Nazwa francuska Les Cinq Magnifiques
Seria 1
Numer odcinka 5
Data ukazania - Polska 14.03.2010
Poprzedni Rewia brzydoty
Następny Vampiro

Pięciu Wspaniałych - jest to piąty odcinek pierwszej serii Wakfu.

Opis

Odcinek zaczyna się od podróży Yugo i jego przyjaciół. Dochodzą do jakieś wioski która wydaje się opustoszała. Misiek mówi że są tu potwory i czyhają na nich. Az poleciał do wielkiej beczki i zobaczył tam dużo jabłek. Nagle małe tofu przeraziło się bo zobaczyło jakiegoś stworka. Yugo podbiega do Aza i podnosi go z ziemi. Wtedy wszyscy zauważają tego Stworka. Nagle pojawiają się byki i zabierają jedzenie, demolując przy tym wioskę. Ruel Stroud mówi, że to jakiś obyczaj a te byki to swojaki. Eva jednak mówi że to raczej nie są swojaki. Yugo chce powstrzymać byki, lecz, gdy jeden stąpną to go przewrócił. Misiek mówi że mówił że są tu potwory. Gdy jeden byk to usłyszał pomyślał, że bohater chce go obrazić. Wtedy młody Iop bierze zamach i puszcza mocny strumień wiatru w stronę jednego z byków. Byki to wnerwia i puszczają piorun w stronę Miśka. Percedal jednak ripostuje ten cios, jednak tak że rozlatuje się we wszystkie strony. Jego przyjaciele też dostają z piorunów. Byki uciekają ale mówią że jeszcze tu wrócą. Wtedy Eva zaczyna się drzeć na Miśka, że mógł ich wszystkich zabić. Nagle nie wiadomo skąd zaczynają pojawiać się stworki. Jeden z nich mówi że doprowadzili te byki do szału. Percedal pyta się jak one się nazywają. Ruel moi że według starych legend nazywają się "Kropalkami". Główny Kropalek pyta dlaczego nie zostawił tych byków w spokoju. Zabrałyby to co im potrzebne i odeszły. Tak jak to czynią od lat. A tak wrócą i się zemszczą. Ruel mówi, że wiedział iż to taki obyczaj. Yugo  postanawia pomóc Kropalką. Eva i Amalia mają zamiar zrobić pułapki, a Misiek i Yugo mają zamiar uczyć Kropalki walczyć. Ruel jednak nie pomagał ani Evce ani Yugo. Postanowił rozłożyć się na hamaku i odpoczywać. Dostał tylko zadanie od Evy aby ustawić wartownika, który by uderzył w dzwon gdy byki będą się zbliżać.

Występujące Postacie

Ciekawostki

  • Odcinek ten jest hołdem dla filmu "Samurai 7" (Japoński film wydany w 1954 roku). "Pięciu Wspaniałych" buduje podobną fabułę tzn.: grupa wojowników z silnym poczuciem honoru i walki pomaga wieśniakom terroryzowanych przez bandytów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki