FANDOM

Qilby

Qilby.jpg

Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Rasa Eliatrop
Miejsce urodzenia Świat Eliatropów
Rodzina Shinonome (smok, siostra)
Przynależność Lud Eliatropów
Umiejętność Otwieranie portali
Broń Eliakub
Cel Zniszczyć Świat Dwunastu
Zemścić się na Phaérisie
Wyjątkowa cecha Chęć władzy
Kolor oczu Czarne
Kolor włosów Brązowy (na początku)
Czarny (potem)
Odcinek Qilby
Głos aktora Polskiego Janusz Wituch

Qilby jest jednym z pierwszych Eliatropów, którzy pojawili się na swojej planecie wraz ze smokami. Jest on również głównym antagonistą w drugiej serii Wakfu. Jego główny cel to zdobycie władzy i zniszczenie Świata Dwunastu.

Wygląd

Qilby i Eliakub.gif

Przemiana Qilbyego

Oilby to dorosły mężczyzna o brązowych włosach, brodzie oraz czarnych oczach, jasnej cerze i małych okularach spoczywających na jego nosie. Jest ubrany w białą koszulę, która zawiązana jest brązową nicią, brązowe spodnie oraz buty przywiązane do nóg za pomocą rzemyków. Jak każdy Eliatrop nosi również białą czapkę, która zakończona jest brązowymi włosami. Na czapce widnieją dwa guziki po prawej i lewej stronie, "uszy" czapki są związane brązowymi, cienkimi rzemykami. Po połączeniu się z Eliakubem wygląd Qilbyego drastycznie się zmienia, jego włosy oraz broda stają się czarne. Jego "Skrzydła" mocy umiejscowione na głowie podnoszą się, poprzez co "uszy" stają się spiczaste, jego ubranie zmienia kolor na biały. Czapka, którą nosił częściowo ulega zniszczeniu, jego cera staje się biała z czarnymi elementami, zaś Kość staje się jego utraconą lewą ręką. Po utracie Eliakuba włosy oraz broda Qilbyego zmieniają kolor na żółty, traci on również czarne elementy, zaś ubranie pozostaje bez zmian.

Charakter

Gdy poznajemy Qilbyego jest on miłym i wyrozumiałym Eliatropem, który chce aby młodzi Eliatropowie zostali uwolnieni z wymiaru. Stara się o przywileje dla nich, jednak z czasem pokazuje on swoją prawdziwą osobowość. Jak się okazuje jest on podstępny, arogancki i cyniczny, myśli on wyłącznie o władzy i o samym sobie. Chce aby pod jego przewodnictwem Eliatropowie byli najwyższą rasą w całym Krosmosie. Pragnie również zemścić się na Phaérisie Wielkim i uciec z całym wakfu, co zniszczy Amakna.

Historia

Qilby kontra Yugo i Phaeris.png

Qilby vs Yugo i Phaéris

Nie wiele wiemy o przeszłości Qilbyego, jednak wiadomo, iż był on jednym z pierwszych sześciu Eliatropów, które pojawiły się na ich planecie. Jako pierwszy wywołał wojnę z Mekazmami, następnie wraz ze swoimi towarzyszami ucieka z planety i podróżuje przez Krosmos Zinitem. Po przybyciu na nową Ziemię, Qilby ponownie rozpętuje wojnę, zostaje uznany przez króla za zdrajcę i staje do walki z Yugo i Phaérisem, w wyniku której traci lewą rękę i zostaje wtrącony do białego wymiaru.

Umiejętności

  • Odrodzenie: Jako, że Qilby jest jednym z sześciu pierwszych Eliatropów posiada zdolność do odradzania się. Jednakże jest również jedynym z Eliatropów, który pamięta wszystkie swoje poprzednie wcielenia.
  • Portale: Qilby posiada również zdolność do tworzenia portali, tak jak pozostali Eliatropowie, jednakowoż ze względu na swój wiek potrafi tworzyć znacznie więcej portali niż Yugo.
  • Eliakub: Ze względu na fakt, iż Qilby utracił lewą rękę w starciu z Yugo, potrafi on połączyć się z Eliakubem, tym samym zastępuje on jego utraconą rękę i zmienia jego wygląd. Dodatkowo zyskuje on moc należącą do Eliakuba.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki