Fandom

Wakfu Wiki

Qilby (odc)

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Qilby

Qilby - odcinek.png

Nazwa francuska Qilby
Seria 2
Numer odcinka 6
Data ukazania - Polska 03.02.2012
Poprzedni Prosiako-smok
Następny Zasadzka

Qilby - jest to szósty odcinek drugiej serii Wakfu.

Opis

Yugo i Adamai z Eliakubem.jpg

Yugo i Adamai używają Eliakuba

Misiek i przyjaciele wracają do Królestwa Sadidy, Adamai jest zły na Yugo, że ten nie chce się posługiwać Eliakubem. Młody Eliatrop wyjaśnia bratu, że boi się go używać, gdyż kiedy po raz pierwszy go dotknąć, ten go poparzył. Smok stwierdza, że Eliakub należ do nich i Yugo nie powinien bać się go używać, następnie potajemnie wynosi dofus Grugaloragan i Eliakub by raz z bratem ich użyć. Potem w lesie używają Eliakuba i dofua, w pewnym momencie dofus pęka i następuje wybuch. Kiedy Yugo i Adamai budzą się widzą małego Grugaloragana i jego brata Chibiego oraz innego dorosłego już Eliatropa. Całe wojsko Sadidy wraz z królem, Miśkiem Evą, Amalią, Ruelem oraz Alibertem szuka źródła tego wybuchu, docierają oni do Yugo i młodego Smoka. Gdy bracia chcą dowiedzieć się kim jest ów dorosły Eliatrop, ten mdleje. Po tym jak zostaje zabrany do pałacu, odzyskuje przytomność dzięki leczeniu. Yugo oraz Adamai chcą dowiedzieć się kim jest, ten przedstawia się mówiąc, iż nazywa się Qilby.

Historia Qilbyego.jpg

Opowieść Qilbyego

Następnie dowiaduje się od młodego Eliatropa, że minęło 1000 lat od chwili kiedy został zamknięty w świecie małych Eliatropów. Kiedy odzyskuje trochę sił wychodzi na zewnątrz i tam opowiada wszystkim historie całego ludu Eliatropów oraz wyznaje, iż jest ich królem. Opowiada o świecie Eliatropów, wojnie z Mekazmami, ich ucieczce Zinitem oraz wojnie z Orgonaxem, mówiąc iż to Yugo "uratował" mu życie gdy wepchnął go do portalu. Qilby wyznaje, że istnieje sposób na uwolnienie ich ludu z tego wymiaru, jednakże do jego potrzebna jest energia z jego dofusa. Dzięki Eliakubowi, Eliatrop znajduje położenie swojego jaja, zaś Grufon określa, iż jest to Wyspa Purpurowych Pazurów, następnie Yugo deklaruje iż odnajdzie dofusa i sprowadzi Eliatropów znów do Amakna.

Występujące postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki