Fandom

Wakfu Wiki

Rycerz sprawiedliwości

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Rycerz sprawiedliwości

Rycerz sprawiedliwości.jpg

Nazwa francuska Le Chevalier Justice
Seria 2
Numer odcinka 34
Data ukazania - Polska 12.03.2012
Poprzedni Zasadzka
Następny Świat Rushu

Rycerz sprawiedliwości - jest to trzydziesty czwarty odcinek serii Wakfu, a zarazem ósmy odcinek drugiej serii.

Opis

Miecz wbity w ziemię.jpg

Rubilax wbity w ziemię

Remington Smisse i jego brat uciekają przez las, czymś co ich goni, Remington potyka się i zostaje złapany, krzyczy do Grannego, aby ten się ratował, jednak i kot również ostaje pojmany. Yugo i reszta jego towarzyszy podróżują na ptakach cienia, Misiek jest zmartwiony zachowaniem Rubilaxa. Wystraszony przez resztę przyjaciół upuszcza miecz z Shushu, który wbija się w ziemię. Strażnik demona, ląduje na ziemi i idzie po niego, po czym wali nim o skałę by ten w końcu się do niego odezwał. Evangelina i reszta również lądują, by zrobić sobie odpoczynek, Cra podchodzi do Iopa, który krzyczy do Rubilaxa, by wreszcie odpowiedział. Eva tłumaczy Miśkowi, że Shsushu potrzebuje trochę czasu, by oswoić się z tym kim tak na prawdę jest.

Yugo, Amalia i Eva.jpg

Przyjaciele siedzą przy ognisku

Następuje wieczór wszyscy siedzą przy ognisku i dobrze się bawią, jednak Misiek w dalszym ciągu jest przybity. Po chwili kiedy Amalia zaczyna rozmawiać na temat Rublilaxa, Iop z żalem i złością mówi, że to jego przyjaciel i nazywa młodą dziewczynę "księżniczką bez serca", po czym odchodzi od przyjaciół. W tej samej chwili na Amalię, Evangelinę i Yugo spada ogromne drzewo. Wściekła księżniczka sądzi, iż to sprawka Percedala, jednak ten stoi obok i widzi jak nadciąga coś ogromnego prosto w ich stronę. Okazuje się, iż jest to pociąg, z którego wyłaniają się wielkie "ręce" i wciągają ich do środka, po czym z powodu specjalnego proszku wszyscy zasypiają. Następnie pociąg zabiera ich do zamku właściciela, po pewnym czasie wszyscy się budzą, a Yugo orientuje się, że nie może użyć swojej mocy, zaś Amalia to potwierdza, mówiąc że ona również nie może nic zrobić. Następnie przybywa właściciel zamku, mówiąc że od dawna poszukiwał Rubilaxa.

Występujące postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki