Fandom

Wakfu Wiki

Shinonome

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Shinonome

Shinonome.png

Płeć Kobieta.png Kobieta
Rasa Smok
Miejsce urodzenia Planeta Eliatropów
Rodzina Qilby (brat, Eliatrop)
Przynależność Smoki
Umiejętność Zianie ogniem
Latanie
Broń Ogień
Kolor oczu Żółty
Kolor włosów Jasnożółty
Odcinek Lud Eliatropa
Głos aktora Polskiego Małgorzata Szymańska

Shinonome jest smokiem oraz siostrą Qilby'ego. Pojawia się pod koniec drugiej serii Wakfu. Najpierw jako malutki smok w dofusie, a potem przez chwilę jest ukazana jako dorosła smoczyca.

Wygląd

Shinonome to duża smoczyca o czerwonej barwie z elementami żółtego i żółtych oczach. Tuż przy nosie zwisają jej dwa długie wąsy, jeden po lewo drugi po prawo. Na jej grzbiecie można dostrzec jasnożółtą grzywę oraz długie, spiczaste uszy.

Charakter

W przeciwieństwie do swojego brata Shinonome to dobra, wrażliwa i czuła na ból innych smoczyca. Nie chce, aby jej brat kontynuował swoje czyny, gdyż jest świadoma, że może to doprowadzić do kolejnej katastrofy.

Historia

Niewiele wiem o przeszłości Shinonome, jednak wiadomo, że pojawiła się ze swym bratem na planecie Eliatropów jako jedna z szóstki wielkich Smoków i Eliatropów. Brała również udział w wojnie z Mekazmami, wraz z towarzyszami opuściła planetę i wyruszyła w Krosmos na poszukiwania innej Ziemi. Podczas walki z Orgonaxem o nową planetę Shinonome ginie wraz z wielkimi Eliatropami (prócz Qilbyego) oraz Efrimem i rodzicami młodych Eliatropów.

Fabuła

Druga seria

Shinonome pojawia się w dofusie, który jest pilnowany przez Phaérisa na Wyspie Purpurowych Pazurów. Gdy jej brat przybywa po nią, Yugo i dorosły smok bronią dofusa, następnie Qilby zabiera ją do Świata, w którym znajdują się mali Eliatropowie. Po walce swego brata z królem Eliatropów, Shinonome prosi go o zaprzestanie jego działań. Na chwilę przybiera dorosłą postać i ukazuje świat po walce z najeźdźcami. Następnie znów jest ukazana w swym dofusie. Po tym jak Qilby zostaje ponownie zamknięty w białym wymiarze, Shinonome pozostaje wraz z Baltazarem i małym ludem Eliatropów w Świecie stworzonym przez ich rodziców.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki