FANDOM

ShuShu.jpg

Shushu

Shushu - są to demony o niezwykłej sile i umiejętnościach, zamieszkujące świat nazwany światem Rushu. Władzę nad wszystkimi demonami pełni król wszystkich Shushu Rushu. Demony te jeśli przebywają w Świecie Dwunastu, to są zapieczętowane w różnych przedmiotach, a kontrolę nad nimi pełnią tak zwani Strażnicy Shushu jednym z nich jest Sir Sadlygrove Percedal, który pełni rolę strażnika Rubilaxa. U Shushu istnieje hierarchia, według której najsilniejsi Shushu są bliżej władzy i mają pod sobą inne słabsze demony. Taki przykładem jest Anathar, który jest jednym z najsilniejszych Shushu i niemalże "prawą ręką" Rushu.

Wygląd

Wygląd każdego Shushu różni się od siebie, jednakże jest je bardzo łatwo rozpoznać, gdyż przypominają one dziwaczne stwory. Najczęściej są one czarne, choć sam ich król jest czerwony. Mają żółte wyłupiaste oczy oraz długie jasnożółte szpony.

Umiejętności

Każdy z Shushu ma własną unikalną umiejętność, która może określić nawet potęgę danego demona. Mogą oni, przejmować władzę nad daną istotą, wraz z każdym uderzeniem wzmacniać swoją siłę oraz absorbować różne przedmioty.

Hierarchia

Znani Shushu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki