Fandom

Wakfu Wiki

Sir Percedal

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze15 Udostępnij

Sir Percedal

Misiek.jpg

Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Rasa Bóg Iop
Wiek 16+
Rodzina Evangelina (Żona)
Flopin (Syn)
Elely (Córka)
Cléophée (Szwagierka)
Przynależność Bractwo Tofu
Zakon Strażników Shushu
Broń Rubilax
Miecz
Cel przejście do legendy
Kolor oczu Brązowy
Kolor włosów Rudy
Odcinek Dziecię mgieł
Głos aktora Polskiego Krzysztof Szczerbiński
Głos aktora Francuskiego Thomas Guitardl

Sir Percedal nazywany przez przyjaciół Misiek jest młodym 16-letnim Iopem, strażnikiem Rubilaxa i Rycerzem z Zakonu Strażników Shushu, pochodzącym ze Smutnogrodu. Od pierwszego wejrzenia jest zakochany w Evangelinie. Percedal jest chłopakiem o nadmiernym poczuciu humoru, ale po mimo swojej natury w jego sercu kryje się również bohaterstwo. W drugiej części Misiek staje się bardziej poważny, a Evangelina nie ukrywa swojego uczucia i zostają parą.

Wygląd

Wygląd Miśka.png

Zmiana wyglądu Miśka

Percedal to średniej wysokości, dobrze zbudowany mężczyzna, o rudych włosach stojących do góry i jasnobrązowych oczach, wydawać by się również mogło, że nie ma on nosa, jednak jest on po prostu niewidoczny. To charakterystyczna dla Iopów cecha. Misek przez większość pierwszej serii Wakfu ubrany był w długą, białą tunikę, na której widniał czerwony miecz, czarne spodnie i czarne buty, na których widać było białe elementy z czerwonym mieczem. Po bitwie stoczonej z Rubilaxem, Percedal zyskał na twarzy, uchu i włosach czarne ślady. Zmienił również częściowo swój ubiór, tuniki już nie ubierał na siebie, była ona przełożona tylko przez szyję i wyglądała jak peleryna. Misiek również pozbył się butów i chodzi boso.[1] Podczas walki z Ogrestem zostaje pozbawiony prawej ręki przez jednego z pierwotnych smoków.

Charakter

Jak prawie każdy Iop Percedal ma wybuchowy charakter. Stara się być zawsze w centrum walki, przy tym odgrywając bohatera. Niekiedy nie rozumie większości "dziwnych" dla niego słów jakimi posługuje się Evangelina np. kultura. Po tym jak łamie Evie łuk i ucieka postanawia zmienić swoje zachowanie, zaczyna bardziej rozsądnie myśleć i stara się być poważnym. Gdy po swojej "śmierci" powraca staje się  milszy nie tylko dla przyjaciół, ale i dla Rubilaxa, z którym się zaprzyjaźnia. Po bitwie stoczonej na Wyspach Purpurowych Pazurów postanawia odpocząć od walki i zaopiekować się Evą (oraz dzieckiem, którego Eva się spodziewa). Gdy dowiaduje się że jest Bogiem, zaczyna zdawać sobie sprawę z odpowiedzialności która nad nim ciąży i boi się o to, że jego rodzina już nigdy nie zazna spokoju.

Historia

O przeszłości Sir Percedala wiemy że pochodzi z Smutno Grodu, żył na roli gdzie był świnopasem. W późniejszym etapie swojego życia dołączył do Zakonu Strażników Shushu i stał się uczniem Goultarda, a potem pod jego opiekę został przekazany Rubilax. W 3 odcinkach specjalnych pojawia się informacja, iż tak naprawdę to on jest prawdziwym Bogiem Iopem, a konkretnie jego reinkarnacją, czyli ponownym wcieleniem. Mówią tam także, że Misiek jest ojcem Gouldarta .Po zakończeniu przygody ma on bliźnięta Flopin i Elely z Evą, a następnie bierze z nią ślub mieszkają rodziną w Królestwie Sadidy.

Umiejętności

  • Władaniem mieczem: Percedal jako członek rasy Iopów, bardzo dobrze potrafi władać mieczem. Wykazuje duże zdolności w posługiwaniu się nim w obronie jak i w ofensywie.
  • Łączenie się z Shushu: Misiek potrafi również połączyć się z Rubilaxem, który zamknięty jest w mieczu, poprzez oddanie mu władzy nad swoim ciałem. Na początku Shushu przejmował je bez jego zgody, jednak z chwilą pokonania go, Rubilax postanowił współpracować ze swoim strażnikiem.
  • Siła: Jak na Iopa przystało Misiek włada bardzo dużą siłą, wielokrotnie udowodnił, że ma jej duże pokłady, np. podczas walki z prosiako-smokiem. Podczas gdy jest połączony z Rubilaxem, Misiek zyskuje jeszcze większą siłę. W odcinku specjalnym "W poszukiwaniu Dofusów Eliatropów część 3" walczy z Ogrestem zadając mu niesamowicie silne ciosy.
  • Wytrzymałość: Misiek prócz dużej siły jest również bardzo wytrzymały. Potrafi znieść wiele bardzo silnych uderzeń. Gdy łączy się ze swoim Shushu, jego wytrzymałość na ciosy wzrasta. Jako Bóg Iop jest w stanie walczyć prawie na równi z Ogrestem i wytrzymywać ogromne uderzenia.
  • Prędkość: Sir Precedal potrafi również w krótkim czasie osiągnąć dość dużą prędkość, dzięki której może zaskoczyć przeciwnika i zaatakować go. Po odzyskaniu części boskiej mocy jego prędkość niemalże dorównuje prędkości Yugo korzystającego z portali.

Cytaty

Skosztujcie zemsty Grugaloragana

— Do Ruela, Evy, Miśka i Amalii

Chce, żebyśmy jedli banana? Zwariował.

— Po słowach smoka

Odniesienia

  1. Wakfu; seria 1, Odcinek 22

Więcej z Fandomu

Losowa wiki