FANDOM

  • Sufokia przed zniszczeniem
  • Królestwo Sufokii pod wodą

Sufokia - jest ona jednym z królestw należących do Świata Dwunastu, niestety nie wiele o niej wiemy. Przed rozpoczęciem się fabuły kraina ta została zniszczona przez morze, więc wszyscy mieszkańcu pozostałych krain przyjęli, że ona już nie istnieje, a jej lud nie żyje. Jednak jak się okazuje w ostatnich odcinkach drugiej serii Wakfu dzięki naukowcom królestwo Sufokia przetrwało i jest położone pod wodą. Książę Adale i jego lud chcą znów zaistnieć jako prawdziwe królestwo i toczy bój o Wyspę Purpurowych Pazurów, aby tam zbudować Sufokię.

Herb

Herb Sufoki.png

Herb Sufokii

Herbem Sufoikii jest duża, czarna ośmiornica o ośmiu mackach i jednym oku, położonym na środku głowy. Macki znajdujące się na samym dole są najkrótsze, a macki tuż przy głowie ośmiornicy są najdłuższe. Pozostałe dwie paru macek są zawinięte do wewnętrznej strony ciała ośmiornicy.

W scenach na zakończenie ostatniego odcinka drugiej serii Wakfu, jest ukazana przez chwilę Wyspa Purpurowych Pazurów, na której powoli wznosi się nowo odbudowywane królestwo Sufokii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki