Fandom

Wakfu Wiki

Ulgrude

189stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Spoiler.png Ten artykuł posiada spoiler lub jest nim w całości, czytasz na własne ryzyko !!!

Ulgrude

Ulgrude.png

Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Rasa ?
Miejsce urodzenia ?
Wiek ?
Rodzina Jiva (Ukochana)
Przynależność Strażnicy
Umiejętność Moc strażnika
Cel Chronić Jivę
Kolor oczu ?
Kolor włosów ?

Ulgrade - jest postacią pojawiającą się w Legenda Jivy. Ulgrade to strażnik miesiąca Martalo oraz ukochany Jivy. Pojawia się podczas potyczki Jivy z Djaulem, ratując swoją ukochaną przed śmiercią.

Charakter

Ulgrude to odważny i silny strażnik, który troszczy się o swoją ukochaną. Mimo, iż nie musiał interweniować w pojedynek dwóch strażników, to z obawy przed śmiercią Jivy, postanowił pokonać Djaula, co może świadczyć o jego silnym uczuciu do strażniczki.

Fabuła

Legenda Jivy

Po przegranej Jivy, Djaul postanawia wykończyć strażniczkę. Jednak tuż przed zadaniem ostatecznego ciosu Jivie, za plecami Djaula pojawia się Ulgrude. Młody strażnik wdaje się w potyczkę ze strażnikiem będącym Shushu. Strażnik miesiąca Martalo wykańcza Djaula, następnie kieruje się w stronę ukochanej.

Jiva i Ulgrude.jpg

Ulgrude w lodzie

Tuż przed dotarciem do niej upada z wycieńczenia płacąc za wygraną najwyższą cenę. Po uwolnieniu się z więzów Jiva zamyka ciało ukochanego w lodzie obiecując mu, że zrobi wszystko by go przywrócić do życia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki