FANDOM

Xelor.png

Xelor

Xelorzy - zwani są również "Władcami czasu". Nie wiadomo, czy posiadają własne królestwo, gdyż są rozsiani po całym Świecie Dwunastu. Ich charakterystyczną cechą jest zbroja, której prawie nigdy nie zdejmują. Specjalizują się w walce za pomocą magii czasu. Jako jedyni potrafią nim manipulować, by go zatrzymać lub nawet cofnąć (Nox cofnął czas o kilka minut). Mogą również otwierać portale (jeśli skonstruują odpowiednią maszynę) do przenoszenia się na ogromne odległości, oraz przemieszczać się samodzielnie na mniejsze. Czczą boga Xelora.

Wygląd

Przedstawiciele ludu Xelora bardzo łatwo rzucają się w oczy. Jest to spowodowane tym, że ich ciała przez większość życia są owinięte w bandaże, na które zakładają również coś w stylu zbroi. Jednak tylko kobiety posiadają "włosy", którymi są pasma bandaży o różnej długości, wystające z tyłu maski. Najczęściej ubierają się w barwach bieli, szarości i czerni, choć czasami również brązu. Oczy natomiast są świecącymi się na biało diodami. Bywa również, że ozdabiają swoje stroje ornamentami, przypominającymi wskazówki lub tarcze zegarów.

Herb

Xelor Symbol.png

Herb Xelorów

Jak każda rasa pojawiająca się w seriach Wakfu, Xelorzy również maja swój własny herb. W pewien sposób przedstawia on mechanizm zegara. Widnieje na nim wskazówka, która umieszczona jest w dużym pokrętle, mieszczącym się w zegarze, jej końcówka wystaje poza pokrętło i jest w kształcie kół. Pierwsze duże pokrętło na samym środku ma otwór, przez który widać resztę mniejszych mechanizmów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki